Nevada | Van de prairie tot "madness" Las Vegas

29 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

In de ochtend ontbijt je nog lekker op de patio met uitzicht op de prairie met buffels. In de avond kijk je je ogen uit op de Strip in Las Vegas. Het contrast kan niet groter zijn.

Na het ontbijt zijn we opnieuw via het Zion National Park gereden om in Nevada te geraken. Wederom zijn we verrast door de diversiteit aan landschappen. Op de valreep hebben we ook nog de Valley of Fire aangedaan. Ook weer hele mooie landschappen. Heel snel hierna veranderde het landschap naar vlak met struikjes. Wat kan je anders doen met dit land? Las Vegas bouwen, een schijnwereld met alle mooie dingen van de wereld  op paar km2 plaatsen.

In Las Vegas hebben we een mooi hotel getroffen Tuscany Suites & Casino genaamd. En ja, ze hebben gelukkig ook een lekker Italiaans restaurant met echte espresso. Na het luieren aan het zwembad en de was gedaan te hebben, zijn we lekker gaan etenDaarna zijn we met de auto de Strip afgereden. Van Bellagio tot Downtown Freemant Street Experience. Ongelooflijk wat een stad. De jongens vinden het prachtig. Downtown hebben we de auto geparkeerd en hebben we ons verbaasd over het permanente circus wat zich daar afspeelt. De vreemdste figuren doen " kunstjes", muziekband, casino's om de zoveel meter en een zipline door de lucht over de mensen heen . Deze gaan de mannen ook morgen doen. Vanavond hebben we daarvoor de kaartjes alvast gekocht.

Op het laatst nog even het rondje Strip verder afgemaakt en daarna lekker dromen van alle indrukken.

1. A.apon:
    30 juli 2017