Arizona | Op naar Cactusland

22 juli 2017 - Scottsdale, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag ging het wekkertje erg vroeg want de taxi zou ons oppikken voor onze vlucht naar Phoenix. We vliegen vanaf Newark AirPort dus we zagen weer een leuk ander stukje van New York waaronder de lange Hollandtunnel onder de Hudson river.

We waren ruim op tijd op het vliegveld en hebben daar wat ontbeten en gewacht op het boarden. Dat gaat ietsjes chaotisch maar uiteindelijk zaten we in een heel net vliegtuig op zijn Ryanairs. Alleen de stoelen en beenruimte zijn toch iets ruimer.

Bij aankomst liepen we naar de bagageclaim en opeens hoorden we: " You have massive calves". Bleek Wouter van een dame complimenten te krijgen voor zijn mooie kuiten. De Amerikanen zijn best open zullen we maar zeggen.

Na het ophalen van de bagage, hebben we shuttle gepakt naar een soort car rental terminal dat bijna net zo groot is als AirPort Eindhoven!

Met onze zwarte SUV met navigatie zijn we naar onze kleurrijke hotel gereden. Inmiddels hadden we best honger en hebben een huge hamburger (de eerste!) gegeten en daarna lekker gezwommen in het zwembad.

's Avonds zijn we naar het stadje Scotsdale gegaan, het Best van de West cowboyplaatsje. Iets neppig heeft het wel maar best sfeervol met saloons en pubs en winkels met Indian souvenirs...

Daarna vroeg naar bed want we voelen inmiddels wel wat jetlags met al die verschillende timezones.

1. Brigitte:
    23 juli 2017
    Cactussen zijn helemaal hip! Neem ze mee voor thuis, als je nog plaats hebt in de koffer. Goed drinken he! met die temperaturen.
  2. Marjan:
    23 juli 2017
    Voor nu even uitrusten en dan weer genieten!
    En inderdaad genoeg drinken (niet alleen wijn) want 41 graden is wel erg warm.
    En wat een prachtige auto. Mag Bram daar ook in rijden?
    Veel groetjes Marjan
  3. A.apon:
    23 juli 2017
    Hallo reizigers . Wat hebben jullie veel gedaan en gezien!
    Mooie beschrijving en foto's. Nu maar even bijkomen in koele omgeving .
    Het is hier 20 gr. koeler. Zojuist met Floris een uur door de Zegge gelopen. Hij vindt de koeipaadjes het fijnst.
    Geniet van de cactussen in Arizona. Opa wil een foto van Bram En Daan op/bij de saguaro cactus.
    O ja Wouter hoe gaat het met je super mooie kuitjes?.
    Heel veel plezier op jullie verdere trip. Wie zien uit naar jullie ervaringen.
    Poot Floris en xxxOO