California | Cruizen op de bike door Santa Cruz en het strandleven

6 augustus 2017 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

Vanochtend werden we wakker met de 2e helft van de dames finale. We probeerden de wedstrijd al per app te volgen maar toen ontdekte Wickie Bram dat het gewoon integraal werd uitgezonden op ESPN. Wat een goede wedstrijd en  een mooie overwinning. Niets dan lovende woorden van de presentatoren voor de dames die in Enskedee speelden. Met een trots oranje hart zijn we snel daarna gaan ontbijten tussen paar "real Santa Cruz housewives". Ieder met opgespoten lippen en kunsthaar. Hierna hebben we de cruiser bike gepakt om over de houten pier te fietsen vlakbij ons hotel. Aan het eind van de pier liggen de zeeleeuwen lekker lui te wezen en laten zich lekker fotograferen. De volgende stop was de winkelstraat van SC. In het 1e de beste dameszaakje heb ik weer echt op z'n Lenny's binnen 5 min een mooie sjaal gescoord. Hebbes!

De jongens hebben nog niets kunnen vinden maar in LA gaan we nog wat outlets bezoeken.

Daarna snel naar het strand waar we tot 18.00u hebben geluierd met een net iets te harde wind. We misten opa's windluifel. Desondanks zijn we lekker bijgekleurd.

' s Avonds hebben we in ons eigen hotel-restaurant prima gegeten met uitzicht op zee. Wat wil je nog meer?

Nou de jongens wilden nog even de achtbaan in met mama, maar die hield het voor gezien en heeft lekker op de kamer gelezen terwijl de boys allemaal in enge dingen gaan.

1. A.apon:
    7 augustus 2017
    Wiiijjj zzziiijjjnnn dddeee kkkaaammmpppiiioooeeennneeennn!,,
    Ja de laatste drie weken ging het een beetje anders op nr. 17.
    Het is de gewoonte om de eettafel niet meer te gebruiken. Alleen als ik mijn brokken krijg. Dan eten en drinken de baasjes pap en gemalen fruit.
    Maar de laatste week is er 's avonds "wandelende tafel" of te wel bord op schoot . Voor mij is er niets bij te snaaien. Maar goed.
    Met de club in het centrum is het niet goed. Ze hebben weer een slechte start in de oefenwedstrijden of iets anders gemaakt.
    Zo kunnen ze Neymar niet kopen misschien Miedema in plaats van die lange ....
  2. M. Kothuis:
    7 augustus 2017
    Dat ziet er relaxed uit! Geniet ervan xxx