Chicana | Weer terug naar de provincie Campeche

8 augustus 2016 - Chicaná, Mexico

Vandaag hebben we ons mooie hotel verlaten. Na een laat ontbijt en nog eventjes een stukje Olympische spelen te hebben meegepikt, zijn we vertrokken. Bij de plaatselijke super hebben Bram en ik broodjes en muffins ingeslagen want het beloofde weer een lange reisdag te worden. Nou dat viel alleszins flink mee. Geen bochtige wegen, geen tope's, geen roadblocks, geen mopperende chauffeur in de auto en niet verkeerd gereden... Dus dat was een flinke meevaller. Rond 16.00u kwamen we bij onze nieuwe hotel en daar kwam uiteindelijk toch een klein tegenvallertje. Bij het inchecken, vroeg ik alert - na eerder reviews gelezen te hebben op tripadvisor - of er op de kamers ook airconditioning was. No, offcourse not, because .... bla bla bla....
Nou, dat dachten wij dus van wel. In no time hadden we onze plaatselijke travelagent aan de telefoon. Wout op zijn rustige maar overtuigende wijze duidelijk verteld dat we toch airco verwachtten en het was geregeld. Ineens hadden we toch 2 kamers met airco!
Na lekker wat afgekoeld te hebben in het zwembad, hebben we nog wat gegeten in ons "camping" restaurant en daarna vroeg pitten...