Tulum | Relax en olympische spelen...

12 augustus 2016 - Tulum, Mexico

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Wout had eerst bij het koffie barretje, espresso to go gehaald met een lekker croissantje erbij. Inmiddels waren ook de jongens wakker geworden en zijn we gaan ontbijten bij het ontbijtbuffet. Dat gaat hier alsof je bij een chique restaurant komt. Je wacht totdat de waiter jouw kamernummer heeft genoteerd en dan wordt je naar jouw toegewezen tafel geëscorteerd. Soms mag je wachten. Waarom? Geen idee, want er zijn genoeg beschikbare tafels. Na het late ontbijt en nog wat olympische spelen gekeken te hebben, zijn we naar het strand gegaan. We hebben ons brutaal op het privileged strandje geïnstalleerd. Dit is tegen het protocol maar ook hier zijn we Nuenen-dwers.
Aan het einde van de dag hebben we gewacht op de races van Daphne en Ranomi. Die laatste hebben we niet gehaald. De keukens sluiten hier om 22.30u dus deze race hebben we laten "lopen". Het is fijn dat we hier in Mexico zijn is dat we qua tijd maar 2 uur verschil met Rio hebben,  dus van ochtend tot avond kunnen we alles goed volgen mits de Mexicaanse zender het uitzendt natuurlijk. Gelukkig is er ook een Canadese en Amerikaanse zender. Gevolg is wel dat we hierdoor iedere avond het entertainment programma missen...